Retourneren & annuleren

Heb je je bedacht? Voldeed het product niet aan je verwachtingen of heb je een foute maat gekocht?
Dan kan je het product terugsturen tot 14 dagen na ontvangst en dit zonder enige motivatie. 
Toch zouden we vriendelijk en zonder enige verplichting willen vragen om steeds de reden van retour te vermelden. Hierdoor kunnen we onze producten en service telkens blijven verbeteren. 

Wanneer je je bestelling wenst terug te sturen, ben je vrij om de hele bestelling of slechts een deel van de bestelling te retourneren. 
Je kan enkel producten retourneren in de staat waarin Duvel je ze bezorgd heeft. Gebruikte of gepersonaliseerde producten worden nooit teruggenomen. 
Het is belangrijk dat de producten in de originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. 

Terugsturen van je bestelling

Het terugsturen van je bestelling kan snel en eenvoudig:

1. Stuur ons een e-mail (webshop@duvel.be) waarin je je retour aankondigt. 
    Vermeld alvast het bestelnummer (beginnend met MCS) zodat we een snelle opvolging kunnen garanderen.

2. Alle retouren of omruilingen moeten schriftelijk aan beergiftsbelgium.be worden gemeld.
    Print het herroepingsdocument uit en vul de nodige gegevens in. 
    Indien je een andere maat wenst, gelieve dan verder te specificeren.

3. Stop je producten, samen met het herroepingsformulier, in de doos.

4. Om je bestelling te retourneren is het nodig om ons de doos op te sturen. Je kan je retour niet terugsturen via de Duvel-shop te Puurs of via de Chouffe-shop in Achouffe.
    De kosten om te retourneren zijn altijd voor je eigen rekening.
    We adviseren op je retour binnen België op te sturen via een Bpost-punt of postkantoor (zie www.bpost.be voor informatie over tarieven) naar:

Distrimedia
Retouren Duvel Webshop
Industriepark Noord 5A
9100 Sint-Niklaas

Terugbetaling van je producten

We volbrengen de terugbetaling nadat we je retour in goede staat ontvangen hebben en deze gevalideerd werd. We trachten ernaar je terugbetaling binnen de 30 werkdagen te volbrengen. 
Wanneer je terugbetaald wordt, betalen we het bedrag terug dat overeenstemt met de aankoopprijs van de teruggestuurde goederen. Leveringskosten worden enkel terugbetaald indien de hele bestelling geretourneerd wordt. De retourkosten worden nooit terugbetaald.  

Als je een terugbetaling wenst in plaats van een omruiling, dan willen we vragen om je IBAN & BIC nummer in je e-mail 'Aanmelding van retour' te vermelden.
Op deze manier kunnen we sneller overgaan tot het afhandelen van je retour wanneer we het pakket ontvangen hebben. 

Niet wat je zocht?