Vragen over online aankopen

1. Hoe gebeurt de levering van mijn bestelling bij Beergiftsbelgium.be?

Duvel heeft nauwkeurig de beste transportpartner uitgekozen. je online bestelling zal snel en veilig thuisgeleverd worden per koerierdienst. In geval van levering bij een bedrijf met ontvangstbalie, zal het pakket daar afgegeven worden. Was je afwezig toen de koerier langskwam? Geen nood! Hij zal je een bericht nalaten met de vermelding wanneer de volgende leveringspoging zal plaastsvinden. Meer informatie over levering van je pakketje vind je terug op onze pagina 'Verzending & levering'.

2. Hoeveel zullen de transportkosten bedragen voor mijn bestelling bij Duvel?

Duvel heeft er voor gekozen om met standaarprijzen te werken voor de verschillende bestemmingslanden. Afhankelijk van het bestemmingsland, werkt Duvel met andere tarieven. Een overzicht van deze tarieven vind je hier. Voor levering binnen België wordt er een standaarprijs van 4,60 euro aangrekend. Wanneer je bestelling boven de 39 euro ligt, dan is de verzending binnen België en Nederland gratis.

3. Wanneer mag ik mijn pakketje thuis verwachten?

Beergiftsbelgium.be streeft naar een snelle service en zal in de mate van het mogelijke, de bestelde artikelen zo snel mogelijk bij je thuis bezorgen. Wanneer het door jou gekozen artikel in stock is, zal het pakketje binnen de 2 werkdagen bij je thuis geleverd worden. Bevat je bestelling een gepersonaliseerd product, dan vind je de levertermijn terug bij het product. Een gepersonaliseerd glas neemt altijd tot 10 werkdagen in beslag. 

4. Hoe zit het met de garantie op het Duvel artikel dat ik online heb gekocht?

De aankoopdienst van Moortgat Consumer Services nv. zorgt steeds voor kwalitatieve leveranciers om je de beste artikelen te kunnen aanbieden. Indien er toch gebruik gemaakt zou moeten worden van garantievoorwaarden, zijn die afhankelijk van de leverancier van het artikel in kwestie. Duvel zal er alles aan doen om deze voorwaarden te vervullen en je een goede service te bezorgen inzake het vervangen van het artikel. Je kan steeds contact opnemen met ons via webshop@duvel.be.

5. Help, ik ben mijn paswoord vergeten!

Geen nood, via deze link kan je je paswoord op een veilige manier terug opvragen: Paswoord vergeten.

Vragen over online betalen

1. Hoe veilig is het om online te betalen?

Beergiftsbelgium.be werkt voor de online betalingen samen met de gereputeerde partner Ogone die alles in goede banen leidt. Ogone is marktleider op gebied van e-commerce en garandeert een 100% veiligheid qua betalingen die worden verricht.

2. Kan ik per overschrijving betalen?

Wegens organisatorische- en veiligheidsredenen, hebben we ervoor gekozen om geen betalingen via overschrijvingen te aanvaarden. 

Vragen of pricavy

1. Wordt mijn privacy gerespecteerd met een online bestelling?

Duvel gebruikt je persoonlijke gegevens alleen voor derde partijen indien die betrekking hebben op je bestelling zoals bijvoorbeeld je adresgegevens voor het koeriersbedrijf. Onder geen enkele andere omstandigheden zullen je gegevens worden doorgegeven of doorverkocht voor andere doeleinden.

Vragen over retourneren & schade

1. Wat moet ik doen als ik me bedenk en dus de gekochte goederen toch niet wens?

Indien je om welke reden dan ook binnen de 14 kalenderdagen, afziet van je aankoop op onze webshop, kan je de geleverde goederen onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen naar Beergiftsbelgium.be. Je dient deze teruggave wel even op voorhand te melden via webshop@duvel.be en de niet-gewenste goederen terug te sturen op eigen kosten. Beergiftsbelgium.be/ MCS n.v zal zo snel mogelijk overgaan tot omruiling of terugbetaling van de gekozen artikelen. Voor meer info kan je terecht op het deel 'Retourneren of annuleren'. 

2. Waar kan ik terecht indien ik een klacht heb over het gekochte artikel?

Duvel staat voor kwaliteit en tracht dit ook steeds na te streven. Indien je een klacht hebt in verband met een geleverd Duvel-artikel, kan je binnen de 14 werkdagen na de levering via webshop@duvel.be contact met ons opnemen. 
Is er één van je producten met schade toegekomen? Dan zouden we je willen vragen om een e-mail te sturen met enkele foto's van het artikel en van de doos waarin het product verpakt zat naar naar webshop@duvel.be. Je kan tot 7 werkdagen na de levering je schade bij ons aanmelden.

We bekijken je klacht met alle aandacht en bekijken hoe we je zo snel mogelijk kunnen verder helpen. Wanneer blijkt dat de klacht gegrond is, dan zal Duvel je zonder betwistingen een nieuw en kosteloos pakket toesturen om het artikel in kwestie te vervangen. Voor meer info kan je terecht op het deel algemene voorwaarden.